888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Uudised

2022-04-22

888 Holdings on tuntud online-hasartmängude ja kihlvedude ettevõte. See asutati 1997. aastal ja saavutas kiiresti ülemaailmse online-hasartmänguäri domineeriva suurtegija. 888.com vihmavari pakub mängijatele uhkusega mitmekülgset valikut veebimängude kaubamärke. Igal neist on oma eristuv, kaasahaarav japõnev mängude komplekt, väljavaated, auhinnad ja palju muud.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Kihlveokontor on laitmatu liider, kellel on mängutööstuses üle kahe aastakümne pikkune kogemus. Sellest hoolimata püüab organisatsioon jätkuvalt oma kasutajate usaldust kinnitada. Ettevõte on sellest ajast alates käivitanud oma viimase 888 Made-to-Play kampaania. Käivitusuudised tulid pärast seda, kui ettevõte teatas 2021. majandusaasta tulude kasvust.

888 käivitab uue kampaania

Parim kihlveofirma otsib pidevalt uusi viise oma klientide mängukogemuse parandamiseks. Nad kohandavad, loovad ja rakendavad pidevalt uut tehnoloogiat, ainulaadseid mängulahendusi ja täiustavad tõhusust suurendavaid viise. Selle tulemusena püüab 888 koondada oma erinevad kaubamärgid ühe sidusa teema alla. 

Nende kaubamärkide hulka kuuluvad 888 kasiino, 888 pokker ja 888sport, mis kõik on osa uuest Made-to-Play kampaaniast. Peale selle usub ettevõte, et uue kampaania eesmärk on viia ettevõtted ja inimesed ühise eesmärgi nimel kokku.

Uus kampaania algab aastal Suurbritannia. Ettevõte kasutab oma sihtrühmani jõudmiseks mitmeid digitaalkanaleid, sealhulgas sotsiaalmeediat ja televisiooni. Ta kasutab neid reklaamide käivitamiseks, mida esitatakse kogu piirkonnas mitu nädalat. 

Ettevõtte strateegilise turunduse asepresidendi Sivan Finni sõnul on Made-to-Play põhibrändi plaani avalikustamine ettevõtte jaoks märkimisväärne samm edasi. Ta tunneb, et ühendades kõik tugevad kaubamärgid, mille nad on aastate jooksul loonud, suudavad nad väljendada järjepidevat narratiivi, mis selgitab, mis eristab neid konkurentsist. Ta märgib, et see on põhjus, miks nende klientidele meeldib nendega suhelda.

888 plaanib siseneda uutesse jurisdiktsioonidesse

888 kavatseb oma loomingulise kampaania käivitada ka teistel turgudel peale Ühendkuningriigi. Seda silmas pidades ei ole Made-to-Play veel teatanud, millal see muudesse olulistesse valdkondadesse laieneb. Pole üllatav, et 888 on käivitanud uue põhibrändi strateegia.

Aasta alguses, kui ettevõte avaldas oma 2021. aasta majandustulemused, vihjas ta oma plaanidele mänguks tehtud. Ettevõtte tegevjuhi Itai Panzeri sõnul kavatseti 888 kaubamärki taaskäivitada põhistrateegia nimega "Made-to-Play". Ta ütles, et uus meisterbränd rajatakse samanimelise auhinnatud pokkerikampaania kindlatele alustele.

Veelgi enam, Gibraltaril asuva hasartmängugrupi sissetulek kasvas 2021. aastal 980,1 miljoni dollarini. See oli 15% suurem kui eelmisel, 2020. aastal. Lisaks sellele laienemisele on 888 teatanud, et debüteerib oma teenuseid paljudel turgudel aasta lõpus. . Ettevõte teatas, et kavatseb peagi jõuda Kanadasse Ontariosse. Samuti mõtleb ta oma kohaloleku suurendamisele rohkemates USA osariikides. Sellel on aga veel üks atraktiivne alternatiiv Hollandisse naasmiseks.

Viimased uudised

Betclic Group ja Playson sõlmivad partnerluslepingu
2022-05-13

Betclic Group ja Playson sõlmivad partnerluslepingu

Uudised