Suured punased lipud, mis viitavad online -kasiinopettustele

Uudised

2021-10-06

Katrin Becker

Veebikasiinopettused võivad hõlmata kõike, alates maja serva võltsimisest kuni isikuandmete varastamiseni. See võib tunduda hirmutav ja ähvardav, kuid kui mõistate, kuidas need pettused toimivad, ei kasutata teid ära!

Suured punased lipud, mis viitavad online -kasiinopettustele

Nende online -kasiinomängude laienemine on enneolematu ja rohkem riike on hakanud nägema tööstuse majanduslikku kasu. Selle laienemisega kaasneb aga veebiturvalisus. Uute online -kasiinode saitide arv on plahvatuslikult kasvanud ja kuigi nende mängijatele pakutav mitmekesisus on hämmastav, tähendab see ka mõningaid hoolimatute saitide olemasolu, mis on lihtsalt selleks, et võtta mängijate raha mitmesuguste trikkide ja pettuste kaudu.

Aeglane tagasivõtmisprotsess

Kujutage ette: olete just lõpetanud uskumatu jooksu ja ootate lihtsalt raha, mis teie kontol kajastub. Ootamine kestab päevi, nädalaid ja isegi kuid. Kuigi olete läbinud pika konto kinnitamise protsessi ja kinnitanud väljavõtmise, tundub kasiino lihtsalt, et ei taha maksta.

See on tavaline veebipettus. Kasiinod alustavad õigeaegselt maksmist, kuid maksed muutuvad aeglaselt keerulisemaks ja võtavad teie kontol kauem aega. Sageli ütlevad nad, et see on seotud vastuoluga nende tingimustega, millega olete nõustunud.

Üks parimaid viise selle vältimiseks on saidil arvustuste lugemine ja teiste inimeste kogemuste kuulamine. Samuti peaksite veenduma, et väljavõtmisvõimalusi on palju.

Ebameeldiv tunne, et küsitakse liiga palju isikuandmeid

Halva kvaliteediga kasiinodel pole teie teabe kaitsmiseks õigeid turvameetmeid. Otsige alati turvalisi saite, mille URL -is on „https”, ja ärge kunagi andke välja isiklikku teavet, nagu sotsiaalkindlustuse numbrid, ID -numbrid või üksikasjalikud pangaandmed.

Kui veebikasiino küsib isikuandmeid, mis võivad teid ohtu seada, ärge andke seda neile!

Isikuandmete vargus on üks kõige tõsisemaid ja levinumaid pettusi veebis, kuid igal hea mainega mängufirmal on teie kaitsmiseks kasutusele võetud turvameetmed.

Puudub klienditeenindus või võimalus nendega ühendust võtta

Varjulised kasiinod ei taha, et saaksite nendega ühendust võtta, et küsida, kus teie raha on. Parimatel online -kasiinodel on mitu ööpäevaringset klienditoe valikut. See hõlmab võimalust helistada neile otse, saata e -kirju või vestelda nendega päeval ja öösel.

Kui te ei leia veebikasiinoga ühenduse võtmiseks palju võimalusi või kui teil on raskusi kõigi nende reklaamitavate kontaktvõimalustega, võib see olla tõsine punane lipp.

Kui saidi klienditeeninduse üle kurdetakse negatiivseid arvustusi, siis tehke nutikat asja ... hoidke sealt eemale.

Boonused, mida on liiga hea uskuda

Paljud kasiinod pakuvad registreerumis- või tervitusboonuseid, kuid kui tehing tundub liiga hea, et olla tõsi, on see tõenäoliselt nii! Igasugune boonus, mis nõuab raha sissemakse tegemist enne boonuse saamist, on lihtsalt pettus.

Seda tüüpi veebipettused on keerukad ja läbimõeldud. Võib tunduda, et saate oma boonuse lõpuks kätte, kuid protsess on sageli tahtlikult keeruline ja pikk ning seetõttu loobub enamik inimesi poole pealt ja kaotab oma sissemakse.

Vaadake saite, kus on eripakkumised ja boonused, mis nõuavad tagatisraha. Parimal online -kasiinol on piisavalt muid stiimuleid mängijate ligimeelitamiseks ega pea lootma petturlikele hoiusüsteemidele.

Kokkuvõtteks, enne kui hakkate oma isikuandmeid andma, lugege arvustusi ja uurige. Kasiinoarvustuste kohta lugemiseks külastage meie kasiino nimekirju enne kui mängid.

Viimased uudised

Avastage Betsofti aprilliviha ja Scarabsi koda
2023-08-31

Avastage Betsofti aprilliviha ja Scarabsi koda

Uudised