Uued e-spordi saidid

eSport on sisuliselt võistlus, mis hõlmab videomänge. See toimub mitme mängijaga videomänguturniiride vormis, kus mängijad võistlevad kas meeskondade või üksikisikutena. Aastate jooksul on selle online-mängude vormi populaarsus tohutult kasvanud, kasvades miljardi dollari suuruseks tööstusharuks.

Lisaks sellele, et eSpordi turniirid on lõbusad vaadata, annavad online -kihlvedude harrastajad võimaluse panustada ja võita päris raha. Kui soovite e -spordi kohta midagi teada, on sellel saidil seda teavet palju. See on teinud kõik endast oleneva, et anda teile ehtsate arvustuste ja maine põhjal nimekiri parimatest e -spordi platvormidest.

e-spordiennustus

e-spordiennustus

Noh, kui olete kunagi panustanud sellistele spordialadele nagu jalgpall, tennis, hobuste võiduajamine ja golf, siis on teil juba vihje e-spordi kihlveo toimimise kohta. Tegelikult on e-spordile panustamine väga sarnane tavaspordi hasartmängudega. Mõlemal juhul peate teadma meeskondade vormi, mängustiili ja taktikat.

Just need teadmised määravad, kuidas te panuseid teete. Kuid ärge unustage, et õnn mängib rolli. Iga eSpordi mäng on lisatud turniirile, kus saate teha mis tahes erinevat tüüpi panuseid, sealhulgas üldvõitja.

e-spordiennustus
Panusta eSpordile

Panusta eSpordile

Panustamine e-spordile on kahtlemata lõbus ja kuigi mõned inimesed ei pruugi selle kihlveovormiga seotud videomängudest aru saada, on parima kogemuse saamiseks oluline teada, millised e-spordi mängud seal on.

Ja kuigi e-spordimänge on saadaval kümneid, valitsevad seda universumit vaid mõned mängud. Nende hulka kuuluvad League of Legends, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive, Call of Duty, Rocket League, Overwatch ja Heroes of the Storm. Teised populaarsed pealkirjad, mida ei saa mainimata jätta, on World of Tanks, Super Smash Bros., Smite ja PUBG.

Panusta eSpordile
e-spordi koefitsiendid

e-spordi koefitsiendid

Kuidas eSpordi koefitsiendid töötavad? Kui panustate eSpordile, siis olete kindlasti kuulnud koefitsientidest. Need näitavad, kui palju võite panuselt võita, ja on ka viide sellele, milline on antud matši tulemus. E-spordi kihlveo puhul on kolm juhtivat koefitsiendi tüüpi; murd-, kümnend- ja rahajoon.

Kui enamik e-spordi saite armastab kümnendkoefitsiente, siis teised kasutavad rahaliini ja murdosa koefitsiente. Sisuliselt on see, et olenemata sellest, kuidas koefitsiente esitatakse, on need tegelikult samad. Ja eSpordi koefitsientide ja tavaliste spordikoefitsientide vahel pole olulist erinevust.

e-spordi koefitsiendid
e-spordiennustuse boonus

e-spordiennustuse boonus

E-spordi populaarsuse kasvades leiab üha enam ettevõtjaid, et on vaja e-spordi kihlvedusid ette võtta. Ja kuna kihlveokontorid tahavad üksteist ületada ja konkurentsi lüüa, peavad nad seda tegema boonuseid pakkuda. Õnneks ei ütle ükski mängur boonusest ära. Tegelikult kipub enamik panustajaid panustama otsides esmalt boonuseid.

Üks tüüp, mis võidab neid kõiki, on tervitusboonus, mis on mõeldud mängijate alustamiseks. See tagab, et mängijad pääsevad lõbu ilma oma raha kasutamata. Tänu sellele boonusele saavad nad aru ka sellest, kuidas e-spordi saidid töötavad.

e-spordiennustuse boonus
Tasuta panus e-spordile

Tasuta panus e-spordile

Näiteks League of Legends on üks populaarsemaid e-spordimänge ja seda mängivad igal kuul miljonid inimesed. Tasuta panused on üks põhjusi, miks sellel mängul nii palju jälgijaid on. Kuigi te ei tohiks tasuta panustega jackpoti võita, on tasuta panustel hasartmängude maailmas eriline koht.

Tasuta panused e-spordile võivad tulla kahel viisil; sissemakseta ja deposiidiboonused. Esimese puhul on ainus nõue registreerumine, samas kui teine nõuab registreerumist ja esimese sissemakse sooritamist. Tasuta panused aitavad mängijatel oma õnne proovile panna ja õppida, kuidas mängud töötavad.

Tasuta panus e-spordile
Suurimad riigid e-spordi jaoks

Suurimad riigid e-spordi jaoks

Kas olete kuulnud miljonite dollarite sissevoolust e-spordi kihlvedude sektorisse? Jah, e-spordi kihlveod on pehmelt öeldes miljardi dollari majandusharu. Ja kuigi võib olla keeruline täpselt kindlaks teha, kui palju see tööstus on väärt, võib mängijate igal aastal kojuvõetavate auhindade arv anda meile olulist teavet.

Need auhinnad annavad ka vihje, millised riigid on e-spordis maailmas esikohal. Ja kuigi paljud riigid saavad e-spordist kasu, on mõned riigid, millel on tööstuse lõviosa. Nende hulka kuuluvad USA, Ühendkuningriik, Hiina, Rootsi, Austraalia, Prantsusmaa, Kanada, Taani, Soome ja Lõuna-Korea.

Suurimad riigid e-spordi jaoks
Usaldusväärsed e-spordi saidid

Usaldusväärsed e-spordi saidid

e-spordi saidid on kasumile orienteeritud äriettevõtted, mis peavad olema registreeritud, et oma tegevust seaduslikult teostada jurisdiktsioonis, kus nad asuvad. Legitiimse e-spordi saidi kõige olulisem näitaja on litsents, mis tagab panustajatele muretu kogemuse.

Ilma loata töötaksid need mängusaidid nii, nagu nad soovivad, ja mängijad ei oleks turvalised. Seega peate iga hinna eest vältima litsentsimata e-spordi saite. Et teada saada, kas e-spordi sait on legitiimne, saate kontrollida, kas nende litsentsimisasutus on platvormil loetletud. See teave kipub enamikul juhtudel olema jaluses.

Usaldusväärsed e-spordi saidid
Turvalised e-spordi saidid

Turvalised e-spordi saidid

Mängija isikuandmete, nagu aadress, e-post, krediitkaarditeave, telefon, asukohaandmed, ID-number ja nimi, kaitse on võrguhasartmängude puhul tähtsamal kohal kui midagi muud. Nüüd peavad e-spordi saidid hankima tegevuslitsentsid ja tegema täiendavat miili, et kaitsta oma kasutajate isikuandmeid veebi pahalaste eest.

Kuigi petturid ei investeeriks võib-olla kallitesse ja keerukatesse krüpteerimistehnoloogiatesse, kaitsevad seaduslikud e-spordiplatvormi operaatorid kasutajaandmeid nii tõsiselt, et nad ei hoia end tagasi, kui peavad vajalikule kaitsele suuri kulutusi tegema.

Turvalised e-spordi saidid
E-spordi ajalugu

E-spordi ajalugu

E-spordi päritolu võib jälgida ajast, mil umbes 10 000 mängijat osales 1972. aasta Space Invaders Championshipil, mis oli esimene videomängude kohtumine. Kuna Space Invaders oli tollal suur nimi, jäi turniir rahvusvahelisele meediale silma, mistõttu paljud inimesed hakkasid e-spordi vastu huvi tundma. 1990. aastateks tõmbas eSport vaatajaskonna poolest juba tohutult publikut.

Näiteks Starcraft 2 võistlus tõmbas ligi 50 miljonit vaatajat. See oli aga alles suurte asjade algus, kuna tõsine hoog oli alles ees. 2002. aastal käivitati Major League Gaming, silmapaistev e-spordi võõrustaja, ja eSport muutub oma praeguseks staatuseks.

E-spordi ajalugu

Viimased uudised

Kasiinode tulevik: mida oodata
2021-07-06

Kasiinode tulevik: mida oodata

Paljud inimesed võivad väita, et kasiinod on viimastel aastatel suhteliselt samaks jäänud. Mobiili- ja veebitehnoloogia on aga aidanud hasartmängutööstust murranguliselt muuta uued kasiinod juurdepääsetavam, mis tähendab, et mängurid saavad nüüd nautida oma lemmik online -kasiinomänge, olenemata ajast ja asukohast. Lisaks juurdepääsetavusele on kasiinod nüüd turvalisemad, kuna nad laenavad palju täiustatud teabekaitsefunktsioonidest, pakuvad palju mänge ja neil on palju aktsepteeritud makseviise.